ציוד כושר ביתי

למונח ציוד כושר מקצועי יש שתי משמעויות :

ראשית הוא, מתייחס לסוגי התרגילים ותוכניות האימון איתם ניתן לבצע עם ציוד כושר מקצועי,
ושנית עמידות המכשיר לשעות עבודה רבות.
המונח ציוד כושר מקצועי נקרא למכשירים חזקים ועמידים יותר או בעלי יכולת מענה למספר רב של מתאמנים מאשר במכשירי ציוד כושר ביתי, הם מיוצרים מחומרים מסיבים ועמידים יותר ובד"כ אינם מיועדים לקיפול ואיחסון כמו במכשירים של ציוד כושר ביתי וכמובן עלותם גבוה בהרבה מאשר ציוד כושר ביתי.

גם אם אתם מתאמנים מקצועיים או מתאמנים חובבניים, וגם אם אתם מקימים חדר כושר ביתי מהדרגה הראשונה או סתם מפרגנים לעצמכם בחדר בבית עם כמה מכשירי כושר, אתם זקוקים לציוד איכותי, אמין ובטוח לשימוש. כאשר אתם רוכשים מכשיר כושר חדש מהיצרן, אתם נהנים מאחריות, ממקום הרכישה ואפילו שירות "עד הבית" במקרים מסוימים. כשרוכשים ציוד כושר מקצועי או ציוד כושר ביתי תמיד חשוב לבדוק שיש "בית" למכשיר שרכשתם, שיהיה ניתן לקבל ייעוץ ושירות מקצועיים מהיצרן ושחלקי חילוף למכשיר שרכשתם תמיד יהיה במלאי בשעת הצורך. העולם מתקדם בכל התחומים ותמיד מחפש דרכים לגוון ולשפר את ביצועיו, ישנם חידושים והמצאות רבים בתחום הכושר הגופני בכלל ובמכשירי הכושר בפרט. בקניית דגמים חדישים של מכשירי כושר אתם מבטיחים לעצמכם שימוש במיכשור כושר בעל התכנולגיה העדכנית ביותר וההנאה ממכשירים אלו אשר ישרתו אותכם לאורך שנים.

אנו תמיד חושבים איך אפשר לשפר את הגוף והנפש במעט הזמן הנותר לנו במירוץ החיים, בעזרת ציוד כושר ביתי או מקצועי, איכותי וחדש, שיוצר ע"י מיטב היצרנים, בעלות רכיבים שיוצרו מתוך חשיבה על יציבה ותנועה נכונה של כל חלקי הגוף, תוכלו להתאים לכם בדיוק את ציוד הכושר אשר יתאים לצורכיכם. רובנו אינם מתאמנים מיקצועים לכן שברצונכם לרכוש ציוד כושר ביתי או מקצועי, חשוב שתקבלו ייעוץ והדרכה על אופן השימוש הראוי והרצוי במכשירים אלה. וכמובן שאסור לוותר על בדיקות רפואיות טרם שימוש במכשירי כושר באופן רציף.

לחדרי כושר ציבוריים קונים את הטוב ביותר. הציוד החדשני ביותר נכנס למכון הכושר וזאת כדי להבטיח את האטרקטיביות של חדרי הכושר הרבים, מה שמושך יותר לקוחות שעושים מנויים שנתיים. מכוני כושר גם מתחדשים כל הזמן ומשדרגים את הציוד לדגמים חדשים ויקרים להחריד, מהסיבה הפשוטה שהציוד עובד שעות רבות עם מספר רב של מתאמנים בכל הרמות. חדרי כושר שמכבדים את עצמם יקנו אך ורק את ציוד הכושר המקצועי, במטרה לשמור על רמה גבוהה של שירות למתאמנים והצדקת המחירים הגבוהים של עלויות המנויים השנתיים. כאשר אנחנו נרשמים למנוי במכון כושר, סביר להניח כי כל המכשירים בו הם מקצועיים.

מכשירי כושר מקצועיים מצוידים בתו תקן. ויש אף מכשירי כושר המצוידים בתו תקן כפול – תו אירופאי ותו אמריקני. מכוני כושר נמצאים באופן מתמיד תחת פיקוח ומכון כושר שלא מצוייד במכשירי כושר מיקצועיים מהשורה הראשונה לא יקבל אישור להפעלתו. ואף מכון כושר לא ייקח סיכון וירכוש מכשירי כושר שאינם מקצועיים. רכישת ציוד כושר היא הוצאה די רצינית, ולכן לפרמטר של המחיר יש חשיבות רבה בבחירתנו, אבל עלינו לזכור דבר בסיסי וחשוב: כמו כל דבר שביזבזנו עליו כסף בחיינו – מה שעלה לנו בזול יכול בסוף להתגלות שעלה לנו ביוקר… מכשירי כושר לא איכותיים, ללא אחריות של יצרן אמין בדרך כלל לא אינם עמידים ונוטים להתקלקל לעיתים קרובות.

ישנו קשר ישיר בין עמידות ואיכות מכשיר כושר לעלותו הכספית.
לדוגמא המחיר של הליכון מתחלק ל – 3 רמות מחיר:
מכשיר הליכון ביתי – 2,000-6,000 ש"ח
הליכון חצי מקצועי – 6,000-13,000 ש"ח
הליכון מקצועי – 14,000-30,000 ש"ח

והמחיר של המכשיר אלפטיקל גם הוא מתחלק ל – 3 רמות מחיר:
מכשיר אלפטיקל ביתי – 1,500-4,000 ש"ח
אלפטיקל חצי מקצועי – 4,000-10,000 ש"ח
אלפטיקל מקצועי – 11,000-23,000 ש"ח

כשאתם עומדים בפני רכישת ציוד כושר כלשהו, אתם צריכים לברר בינכם לבין עצמכם מהם באמת הצרכים שלכם? כמה באמת אתם מתכוונים להתאמן? כמה אנשים ישתמשו במכשיר באופן קבוע? האם הליכון במחיר של 25,000 הוא כדאי עבורכם אם אתם זוג שרוצה לחזור לכושר ולעשות הליכה מהירה של שעה בכל ערב? כל זה תלוי במטרות של האימון והשאלה האם לבחור בציוד כושר ביתי או ציוד כושר מיקצועי תלויה מאוד במטרות וצורכי האימון.

בי.אייץ. פיטנס הינה חברה אמינה וותיקה בשוק. החברה מספקת ציוד כושר ביתי ומקצועי ממגוון היצרניות המובילות בעולם ומפעילה מערך שירות תיקונים ותחזוקה אישי ומקצועי עבור לקוחותיה. בנוסף, החברה מתמחה בתכנון והקמת חדרי כושר ביתיים ומהווה כתובת מקצועית בתחום.

בעל החברה יורם דהן ישמח להתאים לכם את מכשיר הכושר הנכון ביותר עבורכם. בחברת בי.אייץ. פיטנס תקבלו את המענה המקצועי והאיכותי ביותר ע"י מומחים בתחום מכשירי כושר הביתי והמקצועי.

מעוניינים בהצעה להקמת חדר כושר

השאירו פרטים